maandag 30 juli 2012

En nog eentje...

Toen ik papa vertelde over de hemden die ik maakte, zag ik meteen dat ik hem daar ook wel plezier mee zou kunnen doen. Dus voor zijn 60e verjaardag, mailde ik stiekem met zijn vriendin voor zijn maten ("je meet gewoon een hemd dat hem goed past"), en maakte ik nog een hemd.
Onze papa is niet zo groot, en het idee was een eerder sportief hemd met korte mouwtjes dat hij uit zijn broek kon dragen, maar uiteindelijk vind ik het vrij kort geworden. Volgende keer toch enkele centimetertjes langer.
Maar papa was blij, en dat was het belangrijkste... Hij beloofde ons zelfs een weekje Italiƫ.
En als hij voglende week zijn hemd mee heeft, dan neem ik zeker een foto voor mijn blog, want dat was ik vergeten voor ik het cadeau overhandigde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten